Hallo Wereld!

Heb geprobeerd Giro 555 te delen voor Utopia, daar dragen ze allemaal een zwart T-shirt met grootte witte letters erop Steun Giro 555 Nepal.

Maar wat vind u nu eigenlijk echt belangrijk de Bootvluchtelingen waar denk ik een groter aantal slachtoffers bij zijn gevallen en Europa wil maar niet helpen, Italië en Malta halen terecht heel vel uit naar de Europese Unie bestaande uit 28 landen je kan toch wel wat doen.

GELD SPEELT DE HOOFDROL

Klinkt gek maar alles draait om geld en niets anders. GELD GELD EN NOG EENS GELD.

Hoe zijn we zo materialistisch geworden? De voortgang in de techniek? Ja wat dacht u dan en ontwikkelde nieuwe technologische dingen smartfone, appele, samsung die elkaar naar de kroon willen stijgen en dat moet over de grens met nog hogere verkoop bedoelingen.

EN GELD SPEELT GEEN HOOFDROL BIJ RAMP 

BOOTVLUCHTELINGEN!

Shame you Europe Greate shame Schaam je Europa Schaam je heb er geen andere woorden voor de Nepalezen helpen en de bootvluchtelingen niet, they can dronk in to the Ocean Ze mogen van Europa verdrinken in de Grootte Oceaan.

ALS EUROPEAAN SCHAAM IK MIJ HIERVOOR.

Wilt u geloven dat ik mij voor deze situatie schaam. En de rest van de wereld?

Vriendelijke Groeten Saskia Borst

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

