KORT VOOR UTOPIA BEGON, WAS IK EUNDELIJK KLAAR MET MIJN BOEKJE.

Mijn boekje wat eindelijk af had vlak voordat Utopia op de televisie kwam verhandelt over mijn leven vanaf 4 jaar oud tot plus minus 58 jaar oud. Dat leven ging en gaat soms nog met vallen en opstaan, ik was geen makkelijke in het gezin.

IK HEB TE KENNEN GEGEVEN DAT IK HET GRAAG WIL UITGEVEN.

Heb reeds zitten praten met iemand die mijn boekwerk zou beoordelen en ik mocht naar een uitgever zoeken die dit serieus oppakt en ook bereidt zou zijn om het uit te geven, ben gaan surfen op het internet mijn oog viel op de Free Musketiers Amersfoort dus een eind weg van mijn Home Town.

HET IS FICTIE EN WAARHEID DOOR ELKAAR GEWEVEN.

Niet alle waarheden heb ik maar opgeschreven maar sommigen dingen moest ik aan fictie onderwerpen dat zijn er toch niet veel maar dat is of denk ik dat, dat verkeerd valt in de familie dus daarom.

HET ZOU EEN KORTE FILM IN ÉÉN KEER KUNNEN ZIJN?.

Zonder pauze kun je hier een uur en een kwartier achter elkaar naar kijken. Als ik de inhoud zou geven aan Gabrielle en Naomi maakt er te gekke foto”s bij nou dan verdiend Utopia wat als ik ook maar mijn Royolty’s krijg van SBS 6 of Talpa hoe het ook heten mag. Het vallen en opstaan komt door medicijn gebruik, zij hebben een tegendraads effect op mij ik wordt een lichte zo niet zeker een echte ADHD-er hiervan en dat vanaf je 4 jarige leeftijd. Kort samengevat mijn jeugd, pubertijd naar volwassenheid toe en het werk wordt er ook in vernoemd. Vriendelijke Groet Saskia Borst

Een gedachte over “KORT VOOR UTOPIA BEGON, WAS IK EUNDELIJK KLAAR MET MIJN BOEKJE.

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

