Utopianen Yo are back to basic?

I like it that Utopia goes back too basic. Ik hou daar wel van niets hebben dan een gasfles waar je één gas pitje op kunt draaien en in de avond een lampje. Heb zulke dingen nog gedaan tot mijn 23 jaar. Goh wat zal Bas het hier zwaar mee hebben komt het feit dat hij nog maar net binnen de poort van Utopia leeft en bij Gina nu al voor de nodige onrust heeft gezorgd, zelf vind ik het een heel gemeen mannetje.

ZOALS NICOLE HEM AANPAKTE WAS VERRASSEND GOED!

Zoals Nicole zei geen domme vragen stellen “ga aan het werk” hij deed het nog ook, ook hij pakte een schoffel en ging schoffelen, maar hij ziet zich zelf wel als de koningin van het mierennest zo wil hij omgaan met zijn mede Utopianen ben benieuwd als de rest van de groep dat hoort wat ze daar dan van gaan vinden (mieren) hoe haal je het in je hoofd. De aanpak van Nicole is goed kaas niet van je brood laten eten.

JOEY EN IVAN BEGINNEN HUN PLAN VORM TE GEVEN.

Nu nog in het centraal je overdonderd je mede bewoners geweldig zou ik een mooi effect vinden. JOEY merkte terecht op mensen die een boterham op tafel kunnen zetten en in de avond een warme prak hebben en verder zo arm als job zijn, zijn vaak de gelukkigste mensen. Als je de uitdrukking kunt “GELD MAAKT NIET GELUKKIG” en dat .klopt ook je komt met niets binnen en je gaat met niets weg. Zo ben je ook geboren je hebt toch geen kleertjes aan als je geboren wordt of wel, je word geboren om weer dood  te gaan (als je, je taak volbracht hebt). Onthoud dit goed en ga je dromen achterna en leef met de dag elke dag die je krijgt is er eentje. Ik kijk alles mij ontgaat niet veel en ik blijf jullie volgen. Vriendelijke groeten Saskia Borst        

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

