RUMOER?

Bas wordt door Gina in elkaar gemept, nu moet ik ook zeggen dat hij heel gemeen doet tegenover haar omdat ze elkaar van eerdere ontmoeting en dat duurde niet lang. Misschien probeert hij haar op zijn manier weer terug te winnen, maar dat is dan een vreemde manier moet ik zeggen. Er komt inmiddels een nieuwe de poort binnen wandelen iemand met blauw haar (Cindy) als ik het goed begrepen heb. Ivan is ook al niet gecharmeerd van Bas, maar van wie nu wel? Willen de jongens nog wel back too Basic als je dat doet, doe het dan goed geen dekbedden meer, maar een slaapzak, voor het eten 100 euro in de week en 50 euro per maand om een evenement neer te zetten een gaslamp die tevens kan dienen om als 1 pits gasfornuis te kunnen dienen dus Cindy kan dan haar lol op back to basic is echt niets hebben terug met beide voetjes op aarde. Hoe kan je dat nu het beste doen een homogene groep niet eentje binnen laten gaan die de boel op stelten wil zetten dat werkt niet Nicole zal het toch nog wel proberen met Ivan, maar Ivan moet haar niet doodzwijgen en dan pas wat zeggen, een echte eigen mening heeft hij niet dus, ben tot die conclusie gekomen omdat zijn familie hem de dingen influistert nu was het aan het hek Ivan is dan een kind van 5 nee ik hoop het niet zussen en ma zullen het wel vertellen. Goed hoor Ivan ik heb een medicijn gebruik om een handicap te bestrijden maar heb wel een eigen mening en zelf ben ik heel direct ik zeg het meteen wat ik niet leuk vind of bij mij in het verkeerde keelgat schiet. Hoop dat je eindelijk zonder je maat Wilco zelf de dingen gaat ondernemen en zelf een eigen mening gaat krijgen je stelt me keer op keer teleur, zoals jullie zeggen loser. Groeten Saskia Borst.

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

