Geen Mobiel

Utopia gaat net nog niet op zwart, maar wel back to basic zoals het in de jaren 60 was en in het allereerste begin zoals Paul, Laura, Charlotte, Hakim en Vanessa. Ruud en Billy hebben dit ook nog meegemaakt niet bekommerde zich daarom iedereen zocht zich een plekje en probeerde te gaan slapen in zijn zelf meegenomen slaapzak 2 t-shirtjes onder je hoofd en je was voorzien van een hoofdkussen. Iedereen wist dat als je een beetje comfort wilde hebben er door iedereen keihard gewerkt moest worden. En nu spreken we van luxe kinderen materialistisch. Colinda is lijkt mij een persoon die er een staartje van mee gehad zou kunnen krijgen of gekregen de tijd dat je niet veel had, je moest creatief zijn net als de crisis (die er was of nog is) in ieder geval we moeten wel creatief zijn want op zich hebben wij het nog steeds niet breed kom ik vooruit, maar dat wil niet zeggen dat ik het minder slecht heb dan een ander. Jullie hebben gewoon veel waar haal je het geld vandaan, ik zou de boekhouding van Mark wel eens willen nakijken er is nog een blog van mij Moeten we nu met zijn allen gaan beleggen om een leuk pensioentje te kunnen hebben? Laat die ene zin eens goed tot je doordringen en wijdt er dan eens een goede discussie aan wat doet dat met iemand die daar zijn hele leven de nodige premie voor heeft betaald nou erg veel dat kan ik je wel zeggen. Heel Veel!! Groeten Saskia Borst

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

