Ivan je bent irritant.

Ik weet niet of je het weet je bent knap irritant je wekt nog meer irritatie op dan heel Collinda Nicole en Gio, Sorry dat ik het zeg, maar je wilt je woord waar maken. Ik zie je nog binnen komen wat beweegt jou om je op te geven eerste woorden die je zei is “ik kom de leiding van Emiel overnemen” en dat is waar je naar toe werkt je wilt en kunt niet anders zijn dan de leider en in jou cultuur is dat ook heel normaal en de vrouw moet onderdanig zijn aan de man ook al is het de enige zoon uit het gezin geen bal mee te maken luisteren moeten ze. Je bent ouderwets hoelang leef jij al in Nederland en dan moet je niet gaan zeggen van wat weet jij nu eigenlijk van mijn achtergrond ik heb zelf veel met mensen moeten werken die de zelfde cultuur hebben dan jij, maar ik liet me niet ondersneeuwen of over me heen laten lopen. Ze moesten het zelf altijd midden in mijn gezicht zeggen deden ze dat niet ging ik persoonlijk naar ze toe en dan was het ook al had ik alles verstaan hoort niet achter mijn rug om gezegd te worden en dan stond ik nog geen meter van ze vandaan en vroeg om een herhaling “je gebruikte mijn edele naam” “wil je dat nog eens herhalen”, daar waren ze dan weer te bang voor altijd nog zo geweest. Mij zou je met je harde stemgeluid niet overbluffen daar heb ik een truuk voor die jij nooit zult weten want die lol gun ik je niet. Laat dat hele Emiel plan nu maar eens varen.degenen die leiding gaven zijn allemaal weggegaan laat dat nu maar rusten daar kleeft een vloek aan Paul werd Ziek en mocht van de dokter niet meer verder, Hakim eruit gestemd door een nieuwe die binnen kwam,Emiel werd nood gedwongen naar huis toe geroepen (ziekte vriendin) Joey vertrekt vrijwillig en dan wil jij daar de leiding gaan geven wel dan kleeft de vloek ook aan jou. Je kunt je relatie niet eens goed onderhouden ik vind het niet gek dat Nicole je dubbel en dwars beu is. Het is goed dat Gio je de Spiegel voor hield het werd gewoon tijd and i mean that ik meen alles wat hier staat uit de grond van mijn hard laat het je duidelijk zijn en doe er wat mee.

Een gedachte over “Ivan je bent irritant.

  1. Ivan het is netjes dat je, je excuses hebt gemaakt tegenover Giorgio. Maar dit was wel de laatste keer ik heb je heel lang mijn hand boven het hoofd gehouden. Dat deed ik ook 2 keer bij Hakim man met zelfde cultuur en achtergrond als jij. Dus tel tot 10 en zeg dan met gewone spraakstem Gio ik vind je irritant bezig. Dat is alles voor de rest geen woord over vuil maken, geen discussies afgehandelde kwestie. Anders ga ik toch 3 stemmen geven. En houd je nu eens aan je woord.

    Like

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

