De Waarheid

De waarheid van het bijhouden van financiën, wat een ander helaas niet meer toe gemachtigd is. En hoeveel fouten dergelijke fouten kunnen maken met jou centen en je kan niet weg of je moet een verdomd goede babbel hebben. Dergelijke mensen spelen gewoon de baas over jou, terwijl jezelf ook nog kunt rekenen. Het erge is die bureaus zeggen hun best te doen, ik heb de indruk dat ze met jou centen er vandoor gaan. Wat is hier nu tegen te doen. Tip op Google+ social media waar ik op zit. En dit alles kan een mens, die dacht erboven op te zijn weer (hoop dit echt niet) naar de afgrond te gaan (met schuld) door toedoen van een ander, dit kan en mag ik niet laten gebeuren. Mijn man weet ook bij wie de fout ligt, in ieder geval niet bij ons want het is sinds 2007 al overgegaan in andere handen. Wij mogen geen inzicht hebben, hier heb ik gelijk een einde aan gemaakt, dus ik krijg nu ook overzichten van de bank, zo blijf ik nog een beetje op de hoogte. En kan ik samen met mijn man mezelf voorbereiden op een gesprek (wat nog gepland moet worden) en de waarheid aan het licht te krijgen. Zal een zware klus worden, is een persoon die van geen meter, het ongelijk wil toegeven. We zullen moeten praten als Brugman is, maar het moet gewoon lukken. En het zal lukken als het aan ons ligt.

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

