Geintereseed in Ruimtevaart?

Wel ik kan er niets aan doen maar, alle planeten die zich in het Universum staan met naam ontdekt en nog niet ontdekt. Er valt op zich daar nog veel te winnen want, merkwaardig genoeg heeft dit ook invloed op de de mens en zijn hormonen, er wordt niet voor niets gezegd, bij volle maan hebben man en vrouw meer zin om de liefde te bedrijven (sex) met elkaar te hebben. Maar er gebeuren meer dingen in 1953 was er een watersnoodramp gek genoeg bij volle maan, inbreken bij andere mensen gebeurd ook wel bij volle maan, wat gebeurd er als het geen volle maan is meer ongelukken,schietpartijen of wie het weet mag het invullen. Nu zijn de Russen niet meer de baas over hun eigen Soejoes raket er zijn grootte problemen. Kijk dus niet iedereen is perfect en de Wapenwedloop kan weer overnieuw beginnen met het ontwerpen van een geavanceerdere Kalayasnikov wat ik vanmorgen over de radio hoorde eigenlijk een schande, maar ik heb het niet voor het zeggen. Qua Ruimtevaart ontdekken de Amerikanen op het moment erg veel, maar vergeet Chili niet die heeft de groottste Ruimtetelescoop in daar ontdekken ze heel veel mee of je nu in UFO-s gelooft of niet ze kunnen ze laten zien, merkwaardig niet? En er valt nog veel meer te ontdekken Ruimte en Mens hoe verhoud dit tot elkaar. Wat gebeurd er miljoen of triljoen lichtjaren verder van ons verwijderd ik vind het reuze interessant allemaal.

Groeten van Saskia Borst

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

