My own Book, Writting by myself.

Story’s write that is whearly happend to me, so i wrote a book but i can’t find sombody that he/she will help me to give it out. It is still waiting for that process. Greatings Saskia Borst

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

