Politiek

Politiek is een smerig spelletje, Daar wil ik morgen met deze openingszin mee beginnen. Kijk Poetin komt niet zijn afspraken na en bombardeert de burgerbevolking dat kun je niet maken. En dan nog brutaal het Turkse luchtruim schenden, Poetin wil oorlog met het westen hij weet dat, het westen niet sterk genoeg is tegen hem en zijn grote leger. Dit mag dan 5 maanden geleden zijn ondertussen heb ik me verdiept in de Europese politiek. Eén grote bende is het op het financiële vlak, hebben we die Syria oorlog erbij en in Irak is het al niet minder en dan overwegen ze nog om Jemen in vuur en vlam te zetten (bombarderen) waarom daar zitten ook IS leden, de burgers moeten het ontgelden, het gaat van kwaad tot erger. En door vele winkels die tegenwoordig online zijn verliest een normaal bedrijf in zijn omzet totdat het bedrijf in de schuldsanering moet, maar dat is erg hoor. Oorlog heeft te maken met de werkloosheid die is momenteel groot dus hebben we straks werkgelegenheid omdat er oorlogstuig gemaakt moet worden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van de politiek en Europese politiek ik kan het niet meer volgen ik wordt er met de dag kritischer door.

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

