ZAL RUUD, BILLY VERGEVEN?

Billy heeft het op één of andere manier voor elkaar gekregen om Ruud te mogen opzoeken in Utopia, waar Ruud voor de tweede keer is. Wat mij als televisie-kijker zeer verbaasde. Want zo waren de regels niet was je er éénmaal uit gestemd, dan, kon je, niet meer terug naar Utopia, maar Ruud heeft dat wel voor elkaar gekregen Ra, Ra. En blijft Billy in Utopia? Of loopt dit toch nog een tikje anders af, zoals menig Nederlander, die televisie kijkt en dit met mij al drie jaren volgt. Sla geen dag over probeer het op vakantie zo goed als kwaad bij te houden, maar nu ben ik niet op vakantie, je kan niet alles hebben, dus dan moet je ook inleveren en kan ik weer werken aan mijn blogjes daar tussen in ben ik vreselijk ziek geweest, kan gebeuren.

De vraag die mij bezig houdt waarom brengt boer John Billy naar het Utopia terrein, dat snap ik even niet. Ze had zich toch ook opnieuw kunnen laten inschrijven, of heb ik hier nu ongelijk in. Ruud is (denk ik) in de war omdat zijn grootte liefde om vergeving komt vragen voor alles wat ze hem heeft aangedaan. Kan goed begrijpen dat hij daar toch goed over wil nadenken, hoezeer medebewoners hem vol begrip en willen troosten hem nabij staan. “Geef me even de tijd” vraagt hij van zijn medebewoners. En als ik Ruud was (wat ik niet ben) zou ik het volgende doen naar de b&b gaan dagen praten overdag werken met afstand tot elkaar. Schrijf je vragen op voordat je ze vergeet, als ze tekst en uitleg wil geven dan moet ze het goed doen, daar, heeft Ruud recht op zeker nu ze boven water komt en verteld “ik mis je zo” doe dan geen domme dingen. Vergeet niet in mijn biografie staan ook zulke dingen, maar ik wil zulke mensen niet meer zien die mij gigantisch belazerd hebben. “Nu voel ik me steeds gelukkiger”. Ben mezelf gigantisch tegengekomen. Maar het zou heel edel zijn van Ruud als hij het nog een kans wil geven, maar leg de afspraken vast op papier. Dat lijkt slim, hebben mijn man en ik ook gedaan. Als televisie kijker verwacht je dit niet, kan niet meer zien op de video of ze nog weg is gegaan, dus terug naar huis. Het blijft een raadsel.

Vriendelijke groet, Saskia Borst

email saskia.borst@hetnet.nl

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

