Goedemiddag zojuist jullie mailtje ontvangen betreffende Lesbos.

Laat ik jullie eerst even iets duidelijk maken en dat is, dat ik hoop dat jullie dit toch (hoop ik goed zullen opnemen)

  1. Ik moet dag en nacht voor mijn man zorgen, hij heeft Spastische Diplegie, of wel is kruislings spastisch, hij rijd in een scootmobiel. Een betere dan Bronno had, als jullie hem nog kunnen herinneren?
  2. “s morgens is er dan wel medische zorg maar dat is nog geen tien minuten dan zijn ze al weg. De rest van de dag moet ik hem verzorgen wat ik dan ook doe.
  3. Zelf heb ik ook een handicap Epilepsie, waar over ik jullie geschreven heb via de Utopia Courant en een blog van mij.
  4. Ben met u mailtje Victoria naar mijn man gestapt en gevraagd mag ik naar Lesbos, terwijl ik de brief laat zien, zou op zich dit willen doen, maar hoe neem ik mijn eigen medicijnen mee? “s avonds heeft mijn man ook nog medische zorg ook dan zijn ze weer met 10 minuten weg en dan wordt er heel gemakkelijk geredeneerd de rest doet Saskia wel dat is toch mijn voornaam.
  5. 500 á 750 euro krijg ik niet zomaar bij elkaar, wij leven zelf van 80 euro in de week niet meer, minder kan ook nog. Daarom snap ik niet dat Jessie zo’n geld maniak is. Wij redden het ook prima met 80 euro.
  6. Maar we hebben al met elkaar afgesproken dat we geld sparen voor volgend jaar om twee weken met vakantie te kunnen.
  7. Maar Victoria doe me eens een suggestie aan de hand dat ik toch het idee heb gehad 7 dagen lang meegewerkt te hebben, wat de vluchtelingen op Lesbos ten goede komt.
  8. En dat niet andere instanties met het geld er vandoor gaan 80 euro is weinig maar voor ons is het alles of niets.
  9. Wil je me a.u.b terug mailen met je suggestie:
Je kunt me zoals je denk ik inmiddels weet mailen op email adres:
saskia.borst@hetnet.nl
Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

