Economie

Geachte B. Jacobs, wie welk kabinet kan Nederland nu nog uit de stront halen?

Rutte zou ik zelf rapportcijfer 3 hebben gegeven hij heeft al eerder premier onwaardige uitspraken gedaan Rutte I, tijdens een interruptie van Dhr. Wilders, moet kunnen ook al ben je gedoog partij, je gaat niet over en weer schelden. Nu deed Rutte het weer bij Zomergasten dat kan toch niet, moet die man niet is Neurologisch onderzocht worden. Ik heb ook een Neurologische afwijking, maar ik behoor wel normaal te functioneren, hij dus ook.

Hij moet het voorbeeld geven, het leek de hele tijd op campagne tijd. Voor Dhr. Klaver dus niet hij vroeg bij het CPB de juiste cijfers op en kreeg die. Daarmee liet hij zien dat hij Rutte totaal niet serieus nam als het om de cijfers ging. De kritiek van het CPB noemde hij ook maar “las het gewoon voor” en noemde de juiste cijfers.

Met te durven te investeren in je land haal je dan 10 keer eruit als wat je er in gestopt hebt. Het zijn de regels van Brussel die ze moeten uitvoeren. Brussel heeft niets te maken met de binnenlandse Nederlandse politiek. Met zijn pleurt op gaat de VVD niet veel winnen.

En dat er 365.000 werkloze zouden komen. Dat wisten mijn man en ik al ruim van te voren totaal zou als die trend zich zou doorzetten 60.000 nog eens erbij komen. Dan hoeft Rutte zich niet op de borst slaan, van kijk eens hoe goed ik ben. Past niet!

Niet gek ook we zaten in de ondernemingsraad, dat is moeilijk om er tussen te komen, maar we kwamen er tussen. Er werd al snel over ouderen afvloeiingsregeling gesproken anderen lieten ze afkeuren, verschrikkelijke tijd. Het failliet verklaring boven hun hoofd hing iedereen ging met een sik naar zijn werk en wist wanneer hij/zij aan de beurt was.

Dan de boekhouder gewoonlijk deed hij zijn werk goed alleen de laatste jaren ging frauderen heb hem toch kunnen betrappen. Overzichten van de boekhouding klopten ook vaak niet. In het O.R. hadden we kans om dat te zeggen en dan waren we echt boos.

En zo zal het hele M.K.B ook op zijn gat gevallen zijn. En nu willen ze dat weer repareren, dat gaat toch niet, of ze moeten de CETA er door drukken terwijl de bevolking er geen stemrecht in heeft gehad.

Nee dit kabinet is bij mij door het ijs gezakt. Ik kan er niets anders van maken. Ook de statisticen over het bbp fluctueren van dag tot dag. Dat ligt aan de beleggingen van het kabinet b.v. Handelsbetrekkingen, Internationale Staalfabrikanten en Shell. Daar gaat ons pensioen heen en je hebt geen toestemming gegeven, er wordt gespeeld met ons geld of het maar om 1 partijtje poker gaat in één woord schande.

En dat roept dan nog #pleurt op#, #tuig van de richel is het# het kan niet gekker. Ik hoop persoonlijk en het zijn ook mijn persoonlijke gedachten, dat we een kabinet krijgen wat wel durft te investeren omdat het zich weer 10 x meer zal uitbetalen.

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

