3 Van Mijn Nachtmerrie.

sweetdreams achtergrondHeb je dit éénmaal allemaal en ben je goed genoeg om voor je rijexamen op te gaan, dan is het verneukeratieve hiervan dat je rijschoolhouder, het nodige afspreekt met de examinator en dat mag nu éénmaal niet, dus je bent gezakt. Achteraf bleek het om omkoping te gaan, welke ik heb aangevochten.

Hoeveel geld je er ook ingestoken hebt, geeft de rijschoolhouder niets om goede winst te maken en dan te bedenken, dat je één autorijbewijs nodig zou moeten hebben, voor je werk, als jurist moet je overal naar toe kunnen, dan nog niet eens privé bekeken. Op dat moment had ik het juridisch gezien erg druk.

Gaan we voor de gein onder de leken van ons terug naar, Epilepsie, hoe kom je eraan? Wat is dat precies?, de meeste mensen zullen zeggen nog nooit van gehoord? En wat gebeurd er  met je als je er éénmaal last van hebt hoe voel je dat, voel je niets of toch wel en hoe voel je, je zelf, voel je iets speciaals opkomen en hoe kun je het krijgen.

Bij mensen die het niet hebben, de mensen denken wel maar, durven de vragen niet te stellen en wat nu als er iemand voor je neus een aanval krijgt, wat moet je doen, wordt niet geleerd bij EHBO, heb ook EHBO gehad vandaar dat ik het weet. De vragen stellen durft u niet, waarom niet, bent u bang om de vragen te stellen, bang voor de reactie die u zou kunnen krijgen? Stel Uw vragen, bent u bang iemand te kwetsen.

Wel mij kwetst u daar niet mee, stel vragen ik geef wel antwoord maar, de maatschappij ik heb het tegen u, kom nu eens zelf uit de kast, ik laat nu extra onderzoek doen om te weten te komen of ik dit genetisch mee gekregen heb, of dat het door een ongeval is ontstaan op zeer jeugdige leeftijd (plus minus 4 jaar).

Dit is mijn goed doel gelijk een goed doel, hier in Nederland en eveneens in de derde wereld landen, ik hoor en zie geen BN-er hierover spreken (behalve omroep Max van Max maakt mogelijk) en het is er menig kind van 13 jaar gaat niet naar school, wordt vastgebonden (de ouders denken dan vaak dat hun kind bezeten is door de duivel).

4

Zodat het kind niet zal weglopen, hoort nu éénmaal bij de soort epilepsie. Je hebt zoveel verschillende epilepsie-soorten, dat houd je niet voor mogelijk.

Hoe het is gesteld in de derde wereldlanden en hoe kom ik aan die wijsheid, mijn vorige Neuroloog ging naar Nigeria, elke patiënt plaagde hem een beetje, met pas op straks zien ze je nog aan voor een drugssmokkelaar en dan zit je in het gevang. Nee dit heb ik allemaal doorgegeven, als het maar goed begrepen is, twijfel er niet over, maar nu ter zake je medicatie pakt voorlopig goed, maar je aanvallen blijf ik me toch zorgen over maken dr. Aarschot is mijn vervanger hoop dat je het met haar kunt vinden. Daar kon ik het goed mee vinden. Toen mijn eigen Neuroloog éénmaal terug was heeft hij mij die wijsheid verteld. Dit heb ik nooit meer losgelaten.

In the middle of Knowwere van Nigeria zag hij meer epileptische kinderen dan hem lief was. De medicijnen die hij bij zich had kon hij niet aan iedereen geven er moest meer komen of een goede kliniek bereikbaar voor zoveel mogelijk mensen die, een kind hebben met epilepsie, andersom kon ook (vond hij dan) volwassen vrouw/man gehuwd niet gehuwd maakte voor zijn beroepsethiek niet uit.

Na zijn pensionering is hij, naar Ghana gegaan ik durf te wedden, dat hij, daar wat op poten probeert te zetten. Maar ik schop zo tegen een bierkaai aan, een roepende in de woestijn, maar alleen is zo alleen, nooit is er een grote actie geweest of vlak voor de kerst, dat met vijf dagen opsluiting (glazen huis) idee van G. Biemans en nog enkele andere Dj’s enkel en alleen op sappen leven en zoveel mogelijk geld proberen binnen te halen en vergeet niet het is echt niet zomaar een rode kruisarts. De beste Neuroloog die je, je maar kon wensen er wordt nog met ontzag over hem gesproken, dat zegt toch wel wat. Zelf heeft hij ook eens een boek geschreven, ik heb dit boekwerk en uiteraard ook gelezen. Uiteraard heb ik ook de belemmeringen die in het boek voorkomen die hij schetst, minder erg dan de mensen die er tegen aanlopen of dagelijks botsen. Hij voelt dat niet, merkt dat niet, ik wel jij niet als maatschappij, dus zij die epilepsie hebben, vallen buiten de maatschappij, onzin toch!

5

 

Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

