Hij Deed Er Een Rietje In.

Hij deed er een rietje in en zo zaten we samen uit één glas te drinken (een romantische kaarsje aan) en het was in snel tempo aarde donker geworden. Vroeg wel “hoe ben jij op die barkruk gekomen?” “Toen jij ging douchen heb ik dat geregeld, als verassing voor jou”, ik vond het maar wat leuk romantisch bij kaarslicht en een show waar we naar keken, ik vertelde hem “dat ik het een echt leuk geslaagd plan vond, plus vindingrijk bovendien.” Zo’n één dergelijke actie mocht hij wel vaker doen (een kinderhand is snel gevuld zo moet je het zien). Maar ik heb ook een bepaalde hoop, dat ik een geslaagde actie in gedachten heb, ik heb hem verteld wat, maar hoe ik het uitvoer als dat, lukt, hij weet niet wat hij meemaakt. Maar dat is de weg die ik voel, die ik bewandelen moet. Hij verrast mij en ik verras hem, we praatten veel, lachen, huilen en delen ons verdriet, ook kennen we een behoorlijk meningsverschil, dat hoort erbij, dat wil niet zeggen (heb ik inmiddels geleerd) om het bijltje er niet zomaar bij neer te gooien. Bij de professionele hulpdienst helpen ze je daar gelukkig goed mee, waardoor ik alles eens ben gaan opschrijven wat, ik mij herinneren kan en kon. Van jongs af aan tot mijn leeftijd van alledag. En toch heeft één ding mij altijd dwars gezeten, waarom ben ik het 99% kind?
Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

