Ben Op Controle Geweest.

Ben op controle geweest, nou nou, een verhaal van onze kant die ze in het ziekenhuis niet verwacht hadden. Eerst een overdosis vitamine D één maal per dag een pilletje van 10 mg en gelijkertijd een spuit van 60 ml vitamine D. Dat was voor mijn andere medicijnen teveel, daarna geen spuit meer maar wit merk vitamine D 10 mg. Dan begint mijn lichaam hoe weinig hulpstofjes er in zitten, maar Prednisolon kan ik niet tegen. Inmiddels een half jaar kwijt aan ziek zijn door verkeerde middelen en ik slik al zo veel. Moest een herhaal recept inleveren bij de apotheek, ja hoor toen begon het gedonder weer weer geen originelen, vanaf 15 februari, was net herstellende van die spuit, die telde voor een half jaar. Krijg ik verkeerde Depakine Chrono 300 mg. Over de hele dag is dat dan 1350 mg het is veel, maar er moet toch een moment zijn dat, dat minder kan 300 mg om 12.00 uur dat vind ik een sta in de weg. Nu hebben ze in het Ziekenhuis een recept uitgeschreven met stempel van op medische gronden niet substitiueren ofwel altijd originelen leveren. Boos werd er gezegd als de apotheker dit niet snapt, dan weet ik het ook niet meer. Geschrokken waren ze wel, je kunt het gewoon samenvatten als medicijn vergiftiging. Daar ben ik nog van aan het afkicken, nog last van allerlei rare klachten, het brandende voeten, tintelingen linkervoet soms ook rechter hand, even wicht stoornis en mijn karakter is nu compleet veranderd. Ik kan fluitend uit bed komen, als ik aan het wandelen ben ga ik ook zomaar zingen. Als ik iets zie (een onbekend vakantie ding voor ons) dan zeg ik Goh ga je met me mee daarheen, is weer eens wat anders. Krijg er nu wel gewoon antwoord op terug, omgekeerd zitten we boer zoekt vrouw te voorspellen. Of wat als jij (heb ik het tegen mijn man) mee zou doen aan temptation Island. Eerst even goede afspraken dacht ik toch wel, nee hij wil het nog gekker waar ik me helemaal in kon schikken en ook mee zou doen, denk erom ik ga dan ook los. Als jij los gaat ga ik ook los. Zo zitten we dan te praten en soms ook serieus te praten over dingen waar we nooit eerder over hebben gesproken. We zijn alle twee wat opgeruimder alsof sinds gisteren een rugzak vol stenen van onze rug is afgevallen, ik voel me zo anders ik weet niet, ik weet ook niet waar dit naar toe gaat. Komt dan eindelijk mijn ware ik naar boven? Als dat zou gebeuren, dan wil ik eventjes te rade gaan bij mijn huisarts en wel om de volgende reden a) wat kan ik nu precies verwachten zodat ik niet van mezelf hoef te schrikken en hoe ik het beste tegenover mijn man kan of moet reageren. Misschien reageert hij ook vrolijk onvoorspelbare dingen moet je toch altijd rekening mee houden. Hou het onmogelijke voor mogelijk. Dat is iets wat ik altijd gedaan heb en dat zal ik altijd blijven doen blijven knokken blijven vechten zodat je weet achteraf wat het is wat het was en hoe het kwam. Maar ik wilde het uit de mond van de dokter horen, dat is een teken dat ze toegeven.
Mijn blogs zijn bedoeld voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Er kunnen namelijk wat schokkende verhalen tussen zitten. Maar ik heb nog een vraag ik zoek nog steeds een sponsor die mij wil helpen om deze blogs te kunnen uitgeven (autobiografisch) in een boek, graag een reactie?Geef een reactie

